.......

sitter här och väntar på att mamma ska bli klar i tvättstugan så jag har några kläder att använda, har ju packat ner allt nu......har fixat en soffa idag också till nya lägenheten, den är helt underbart skön, när man väl har satt sif i den så kommer man inte upp hehe :P lovley lovley......


Rolig kväll vi hade igår då. josse å emelie hämtade upp mig i pershagen å vi åkte hem till emelie för att bara ha myskväll, vi satt å glodde på varann tills emelie gick å la sig, då bestämde sig jag å josse för att baka chokladbollar klockan elva på kvällen, men de fanns inge pärlsocker lr kokos och vi orkade inte rullla dom, så vot g en varsin sked och åt direkt ur skålen å tittade på spider-man haha. strax därftefter ringer en full anton som är på O´Lerays och då åker vi ner dit för att ta en cigg me honom, men de slutar med att vi också går in där med mjukisbyxor och inge smink, as heta var vi verkligen. Men de va lätt värt de å få sitta å skratta åt anton i 1 timme.....du är min bästa människa anton, vill alltid festa med dig hädanefter och sjunga med till gamla michael jackson låtar.....roligt var de ju.


NU är de bara 2 dagar kvar till flytt, underbart ju!!!!

Jag, josse å emleie skämtar om att vi ska ha reunion....

Jag: " haha, då kan ju anna-malin ta med sig sin bebis"

Emelie: "(pratar med mig) Vet du att hon har fått barn? "

Josse: "( till emelie)..Nee hon vet inte, de va därför hon sa att hon skulle ta med sig sin bebis"

emelie emelie, ibland älskar jag dig.......lr okej då, jag gör de rätt ofta haha :D


nee nu msåte jag gå å göra nåt vettigt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback