jahapp, då var man 20....

Känner mig faktiskt inte så mycket äldre måste jag säga, men nu får man gå på systemet iaf :D!!

Helgen blev iaf perfekt, de va länge sen jag hade så kul och de måste jag tacka min underbara tjejer för. Fredagen började med att vi var hemma hos mig och åt smörgåstårta och jordgubbstårta (jättegoda), sen bar de av till emelie där vi förfesta. De blev mycket alkohol, dans å massa skratt kan jag lova. Åkte sen ner til TK, de va inte så mkt folk när vi kom dit, men folket kom sen vid halv 1 tiden. Vi var ju såklart först upp på dansgolvet som vanligt också, varför är de alltid så?! Fick en födelsedags drink och en shot, de tackar jag för!! sen kommer jag faktiskt int eihåg så mkt mer från TK hahaha :P. Vet iaf att jag å emelie tog hem marcus å basse på efterfest hos henne, de uppskattades inte av dom andra tjejerna som var trötta och ville sova hehe. Vi fortsatte att dricka å hade kul, de va ju ändå min födelsedag, orka sova haha :D. jag sova mellan 9-11 på morgonen så ja va inte så pigg på lördan då vi hade påskmiddag. jag höll mig vaken iaf, ända till 2 på natten då jag slocknade. Söndan blev slapp, vi satt bara hos emelie hela dan å segade, hon skjutsade hem mig vid 6 tiden å hämtade mig igen vid 9, plockade upp annie oxå å åkte hem till emelie igen å tittade på film å myste, sen fick hon skjutsa hem mig igen i morse, så nu e jag hemma efter att ha vart å kollat på möbler med mamma å janne. har hittat den perfekta soffan jag ska ha.....längtar så mkt tills jag flyttar :D

Jaa, de va min helg de!!



Ska lägga in bilder oxå så fort ja har fått alla kort från töserna.

ciao så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback