Pefekt tjejkväll

Jahaa, då var de fredag igen. har verkligen haft panik hela dan för att jag inte har kommit på nåt jag kan göra ikväll. alla kompisar e typ borta och jag jobbar i helgen så jag har inte haft så mycke alternativ kan man säga. Men sen pratade jag med Annie och hon ska också jobba i helgen och hade bara tänkt sitta hemma ikväll så vi bestämde oss för att vi ska gå på bio ikväll, ska se alpha dog med snyggingen justin timberlake, våran största favorit(vi ska på hans konsert 19 juni ). Så nu är jag glad igen, verkligen en perfekt fredagkväll när man ska upp tidigt å jobba imårrrn.

Ska äta nu å fixa mig lite =) sen blir de 2 timmar dreglande över justin hehe :P

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas ni hade kul babe

2007-04-13 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback