Prison Break

Ikväll är de sista avsnittet av prison break, as ledsen är jag :( Jag som sitter som fastklistrad vid tv:n varje Måndag kl.22. och dreglar över wentworth miller., hoppas de börjar någon ny serie med honom :D, han är verkligen min snyggaste kille...!!

Faan va roligt vi hade i helgen då btw. Josses å annies överraskning var den bästa. Vi hade 80-tals tema å jessan, annie, å josse var snyggast hahhaaa. Dom bjöd på 2 olika pastasallader, kladdkaka, fruktsallad med glass, godis, popcorn, grönsaker med dip......skita gott var de!!! fast de bästa var att vi alla fick en giftbag, ni är ju för söta tjejer!

De blev också en hel del aerobics i annies källare+ massa lekar och som avslutning fick jag, jessan, my, emelie å carro göra ett cheerleader nummer för annie å jossan med "spirit-fingers" HAHAHAHA, as kul var de!!

Sen var de lördagen också. Jag, annie å My åkte hem till josse vid 6-tiden och började förkröka, åkte sedan vidare hem till anton å panna ute i Lina, dom hade en utflyttingsfest. De tog inte lång tid tills josse hade för i sig för mycke alkohol iaf......jaa, vad var klockan....9-halv 10, då hade josse deckat och låg i en säng resten av kvällen tills jessica å fille kom å hämtade henne vid 11 tiden. lyckat lyckat :P

Vi andra åkte iaf ner till TK och fortsatte vårt festande, de va typ inte en jävel där när vi kom dit hahhaa. vart var alla i lördags?! Men vi hade kul ändå. Jag å anton körde ett lets dance nummer på dansgolvet och annie ramlade raklång ner på golvet från en stol, jag grät verkligen av skratt då, bara ja tänker på de nu hur de såg ut så börjar jag skratta, synd att vi ine filmade hahhahhaha :D

De blev en lyckad helg iaf! sånna vill vi har mer av....

jahaa... då var de bara 45 min kvar till PB börjar, kanske ska dra mig mot duschen nu så man har de gjort!

later.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback