Underbara väder!

Jag älskar verkligen de här vädret, så underbart. Kan det vara så här varje dag nu, då skulle jag bli lycklig!
 Känns bra att veta att man får garanterad sol 1 vecka i sommar iaf, Magaluf 19/7-26/7!!! Läääängtar såå mycket, bara 3 månader kvar nu :D

Ska åka ner på stan snart och möta josse, vi ska shoppa lite, äta på nancy´s och antagligen så hinner vi med lite dinglande på bryggan haha. SEn ska vi åka och hämta "josses bil" å då bär de iväg till pershagen där vi tänkte spela lite kubb ikväll, nån som vill hänka ??!


Måste ju berätta om igår. jag, mamma och janne åkte till jysk igår och köte en jättte fin spegel till min nya lägenhet som jag flyttar till den 1 Maj :D, hittade också 3 rosa hanndukar och en rosa badrumsmatta, jätte fint! SEn ska vi gå å titta på en dator till mig, så vi går till onoff, där vi får hjälp av en kille som jobab där, så nu har ja hittat en perefkt dator iaf, tror jag iag. kan inte ett skit om datorer hehe. me de som ja ville berätta som jag tycker e pinsamt var att janne ska testa hur bra högtalarna var där inne, tror ni inte att han höjer typ till max så de låter i hela butiken. asså fy faan va pinsamt de var, sånt får man bara inte göra, särkilt inte när jag e med. Ni knakse tycker att de är jätte larvigt, men var man där så är de pinsamt.

här är lite bilder också från i lördags som jag har fått av My, och så var jag tvungen att lägga in en bild på jackes lillebror, han är ju så otroligt sööööt lr hur?!







          


   

Alltid roligt me fyllebilder, de går ju verligen inte att bli snygg hahhaa:D

ska fixa mig nu, later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback