Varför??

jag å tjejerna har diskuterat lite runt de här med att de finns vissa männsikor som bara hälsar när de passar dom. vad är de för grej lixom?! De kan vara folk man känt nästan hela sitt liv, men ändå så ka dom inte hälsa när man träffas på stan. Tror dom att dom har högre status än alla andra?! För så fort dom får lite alkohol i kroppen och man träffar dom ute på krogen så går de jätte bra att prata med än + att göra lite annat( ja tror ni vet va jag syftar på), lr på msn, där kan man oxå börja ragga på än helt plötsligt å sen dan efter så har de inte hänt typ. Visst, jag kanske inte helelr heälsar på dom männsiksorna när jag ser dom på stan , men de är ju bara för att dom kollar på än som att man vore dum i huvet om man säger hej, de känns ju ganska kul lr?! Är så trött på sånt folk, usscch......


Nee, nu ska jag inte tänka på de! Kan säga att jaga hade en väldigt bra dag igår, brukar alltid hata söndagar. Jag josse å anton var nere på stan å dinglade på dan i det fina sommarvädret och åt glass. Sen gick jag å josse å köpte sallad från nancy´s (sååå gott!) och åkte till södra å satte oss bakom jessans hus för att ha lite piknick, fick dit robban, freddan, fille, jessan, annie å rasmus också och spelade lite kubb, skit kul var de :D!!

men nubörjar prison break hej då.....hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback