En lyckad kväll!!!

Dagen började med att josefine kom hem till mig vid halv 11 tiden och hjälpte mig att städa hela lägenheten, så nu ser de jätte fint ut hehe, en väldigt ovanlig syn skulle jag vilja säga, Tack gumman <3. Sen började jag göra mig iordning inför kvällen eftersom att vi skulle hem till emelie och fira hennes 20-års dag och sen gick vi tillsammmans hem till josse så hon också kunde fixa sig innan vi drog hem till emelie. De bjöds på jätte god mat med jätte god efterätt och en massa sangria som slank ner väldigt fort ;) Vid 11 tiden kommer de 5 taxibilar som hämtar upp oss och då bär de iväg till Café Opera där champagnen flödade, jag tror vi fick ungefär mellan 10-12 flaskor och 2 helrör till 20 personer och ett bokat bord hade vi också!!  Måste säga att de kändes en aning bättre att gå dit än att hänga på Tk varje helg hahahhahaa :D De blev iaf en väldigt lyckad kväll, allt var perfekt.......jag vill dit igen!!! Fille kom sen och skjutsade hem några av oss, jag å josse satt i bakluckan och pratade om en iller som hette camilla hela vägen hem till s-tälje....hahaha, de va roligt de :D



Min dator funkar inte hemma hos mig fresten så jag kommer inte kunna blogga så mycket, sitter just nu hemma hos mamma och skriver men ska gå till fille nu där en godispåse och filmer står och väntar på mig....yeees!!


Imårrn är de måndag igen....fy faan!!!


Får inte glömma säga hej till dig emma hahahaha

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback