Skööööönt!!!!

Nu är jag äntligen klar med målningen, de har tagit sin lilla tid hahah men jag är faktiskt stolt över mig själv eftersom de är jag som har målat allt!!!! :D Ska aldrig måla igen, de va jätte jobbigt och svårt, man fick kramp i armen hehe :P Men jag hoppas de blir fint sen när allt är torkat och jag har tagit bort tejpen......


 Kom precis hem från världens roligaste aerobics pass på friskis, de va verkligen as skönt. Jag, josse å annie ska gå på de varje onsdag kl.20.00.  De är faktiskt skönt att ha vardagen tillbaka igen efter sommaren. Jobbet 8-15 varje dag å sen träning 3 ggr i veckan och myskvällar med tjejerna på helgen. Har dragit ner på festandet nu, blev alldeles för mycket alkohol på semestern och alla andra helger innan och efter hahaha.........allvaret har börjat!!!!

Men nu blir de sängen nästa för mig, är helt slut!!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback