Då var det söndag igen....

min värsta dag på veckan. kan aldrig somna på söndagkvällar och så sitter man å har panik för att man vet att man ska gå upp kl.06.30. De ända som finns att göra så man blir trött är att läsa en bok, men d eär ju så tråkigt att börja läsa en bok. tänkte läsa magdalena graafs bok, har hört att den är jätte bra. Men den orkar jag inte börja med ikväll hehe ;).

shiit va helgerna går snabbt asså, man hinner ju inte ens tänka. I fredags var jag ute med alexandra, vart en aning för full bara, de tyckte dom på O´learys också haha, skämmigt! SEn blev de en stund på TK, men jag kände efter att tag att de var dags att gå hem för mig å sova istället, se de gjorde jag. Inte lika skönt dagen efter när Jag å mamma skulle shoppa i sthlm, men jag klarade mig igenom hela dagen. Köpte ett par jätte fina skor med
matchande väska till som jag ska ha på nyår tänkte jag. På kvällen vart de film med josse, micke å pontus, vi klädde ut killarna med mitt löshår, fy faan va dom såg ut Hahaha, de va riktigt kul! :D

Idag blev de städning på dan och därefter familjemiddag hos mamma, tacos mm gott!! Hemma sen igen var de film och emelie var såklart här eftersom de va tacosöndag, synd bara att jag redan hade ätit de hehe. Kvällen avslutades iaf med att jag å emelie beställde Svensson Svensson säsong 1, så nu har vi nåt att roa oss med ett tag framåt haha

Nee, nu ska jag faktiskt försöka sova. tack å hej leverpastej som bert skulle säga haha

  
En puss till Bunny Och en Puss till mig

Kommentarer
Postat av: annie

va söt du är min gosa =)

2007-12-04 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback