Jag ska aldrig mer dricka igen....

Aa så säger man varje gång dan efter att man har druckit, men så sitter man där med vinglaset i handen helgen därpå iaf och tänker att man inte ska dricka så mycket den här gången, å vips så ä vinflarran slut igen.......de är som en ond cirkel :P

Vaknar först kl.8 imorse i min säng breve alexandra, fortfarande mörkt ute, mår illa som ett jag vet inte vad, går upp å försöker spy, men de gick inte så jag somnar om igen i soffan. vaknar sen igen runt 11 och ser på min arm att de står södertälje stämplat från gårdagen, får ångest över att man faktiskt fortfarande bor kvar här och att man betalade 150 kr för att träffa folk man inte ens vill se. Nee bort från den här stan, de vill jag å de ska jag!!!


kan du komma hem nu Josse!! lägenheten känns tom utan dig :(

Nu bär de snart iväg till mamsen där jag ska äta och tillbringa natten också, usch jobb imårrn igen*grin*

Ciao!

Ps. Jag fick hela min familj att titta på Landet för längesedan på julafton, med lillefot å gänget haha, vilken makt jag har :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig sagt så!!!

/Dennis

2007-12-28 @ 14:46:51
Postat av: Joooz

Gulligt att lägenheten är tom utan mig.. tigi.. du ligger och sover nu så det är tomt utan dej uppe :(

2007-12-29 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback