Tillbaka till verkligheten

Åååhh..... jag vill bara tebaka till Magaluf. Jag hade så underbart roligt med mina brudar. Sola, äta gott och festa som om de inte fanns någon morgondag. De kändes tungt att komma till arlanda igår och mötas av oväder och veta att de är 1 helt år kvar tills man får åka iväg såhär igen om de nu blir nångång mer. Vi är ju ändå 21 nästa år och då kanske man är lite för gammal för att åka på party-resa och festa sönder sig......lr ja vet inte?!

Själv hittade jag inget ragg där nere, de var alldeles för mycket killar att man inte ens hann se om dom såg bra ut lr inte, men jag har faktidkt sååå mycket roligare med tjejerna än att slösa bort en kväll med nån kille, men de fanns en som hittade den perfekta killen. Ni var så söta tillsammans och jag hoppas ni kommer träffas igen...<3

jag skulle verkligen kunna skriva en hel uppsats om hela veckan för de finns så mycket att berätta.....men de orkar jag ju verkligen inte göra så jag väntar tills jag fåt all bilderna från tjejerna så ska jag lägga upp dom för en bild säger mer än tusen ord........





image87






Men nu bär de iväg till Pershagen med middag hos mamma och filmkväll med tjejerna hos Mirelle

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback