heting-geting

va på stan idag med My efter jobbet för att shoppa lite å sen sitta på bryggan å mysa. Vi går in på Åhlens dör jag stod å testade diadem och får syn på en as fräsch kille som tydligen jobbar där, spanade in honom lite i smyg för att sedan fortsätta mitt shoppande. När jag e klar och är på väg mot kassan så ser vi att han står där, så jag å my blir as lyckliga och viskar te varann hur snygg han är. När de bara är 1 kund framför oss kvar så kommer de en tjej å öppnar dne andra kassan å säger " de går bra här också". Vi var ju då tvungna att ställa oss i dne andra kassan för de stod ingen bakom oss så vi blev jätte lessna. När vi har betalat klart och kunden bakom oss sa betla så säger hon " Du får gå till den andra kassan", alltså till den snygga killen å så gick hon däifrån. Snacka om att bara vilja jävlas me oss lixom.......skit sura blev vi. Vi gick runt ett tag till på stan när vi bestämde oss för att gå in där igen bara för att spana på honom, så vi går runt där inne as länge å låtsas som att vi ska titta på kläder å glor som fan på honom då vi upptäcker att den där tjejen ser att vi gör de å typ kollar snett på oss å då börjar vi såklart as garva och ställer hos i ett hörn å fnissar.......sen efter ett tag blev de så pinsamt att vi gick däifrån.

Men snygg va han hehe.........me like!!!


ska nog ta mig nåt å käka nu........puss å kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback