De va ett tag sen.....

Hmm...har vart rätt dålig på att skriva i bloggen, de va nog i sommras som jag skrev sist. fy skäms på mig :P
 men men...bättre sent än aldrig lr?!

Så vad har hänt på senaste då?.....ingenting känns de som. Jobbat, tränat, festat och vart me tjejerna, varje dag ser likdan ut. Ifs så drog alla brudarna ner till Norrköping i helgen och hälsade på My som pluggar där nere(första gången vi va där å hon flyttade dit i sommras, skäms över de faktiskt). Ne men de var faktiskt skit kul, skönt å få komma iväg lite från den här stan också. Försökte vara kvar så länge som möjligt igår, ville verkligen inte åka hem. Jag får komma ner stan igen :D

Har fått en lägenhet också i 2:a hand, södra blev de. En fin 1:a huset brevid min syster, så det är ju skönt. längtar verkligen as mycke. flyttar om 3-4 veckor :D, skriver mer om de sen när de börjar närma sig.

Nee, ska börja röra mig mot duschen å sen blir de prison break kl.22. Mitt bästa program eftersom att han är sååååååå snygg(wentworth miller). min dröm kille verkligen,å sen ska jag sova så jag iaf får 7 timmars sömn. hatar å gå upp på morgonen :(

go natt


Kommentarer
Postat av: My

as gullit att du har skrivit ju! =) att du ens kom ihåg ditt lösen haha
:D saknar dig redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback