Helgen!

jaa, min helg har vart rätt lugn kan man säga, satt bara hemma å glodde i fredags som jag skrev om tidigare, peppo kom förbi halv 12 å höll mig sällskap en stund, Tack! hehe.

I lördags blev de Eurovision at my place med josse, annie, jessan, robban å freddan. asså vad är de för fel på folket?! De är ju inte ens schlager längre....hur kunde sverige komma på så dålig plats?! vi var ju helt enkelt bäst tycker jag....men men, vi skrev ner lite passande kommerntarer till varje låt också, tycker verkligen att ni ska spana in dom på
http://josefineericsson.blogg.se/  ........hehe jaa ja vet att vi är störda!!!

På söndagen blev de en liten roadtrip för mig å josse . vi skjutsade hem josses syster till västerfärnebo, utanför västerås. Allt gick galant tills vi skulle åka hem och åkte fel, vi skulle va på friskis kl.19 å vi hade ganska bråttom så när vi väl kom på rätt väg igen så gick de fort hem till s-tälje, eftersom josse körde i 170 på motorvägen, fy skäms på henne när hon hade sån dyrbar last i bilen ( Jag) hahahhaa :P. när vi hade parkerat utanför frille så sprang vi allt vi hade å då har dom låst dörren eftersom vi var en kvart sena......KUL!!  Ledsna som vi var gick vi tillbaka till bilen å åkte hem till mig för att sedan ta en joggingtur i skogen....de va skönt, syster min va avis för att vi var så hurtiga....haha ofta jag e en hurtbulle lixom!

Nee nu är de ju vänner på tv

later......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback