Im Back!!

Jaa, de va ju ett tag sen jag bloggade, men de är så att jag inte haft internet på 7 veckor...illa :(. jag å josse har äntligen flyttat, har bott här 1 ½ månad nu och det är helt lovley, älskar vår lägenhet. Vi hade inflyttingfest här i lördags som blev väldigt lyckad tycker jag iaf.  Det har säkert hänt massor under dom här veckorna men jag kommer inte på nåt nu, bara att de har blivit alldeles för mycket festande....så de måste minskas genast!

Sitter i mitt rum nu å lyssnar på jullåtar, har redan kommit i julstämmning....haha va mobbad jag är:P


jaja, har inte så mycket att skriva så byee....

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha vad många det är som redan har kommit in mot julstämning oså! Haha :) men de är bra för tiden går snabbt lika bra att börja i tid =)

Postat av: alexandra

helloo :) alexandra åkeri vägen här:P hahah...
ja lssnade också på jul låtar me peter jöback fr nån vecka sen, sjukt mysigt, haha... :)

2007-11-16 @ 17:14:36
URL: http://alexsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback