Vad är det för fel?

Åhh. blir så upprörd. Jag å mamma skulle ta bussen ner till stan igår från jobbet. En äldre tant ska då gå på bussen med sin rullator så hon ställer den där i mitten i gången för att de står redan barnvagnar där i vägen. Då vänder  busschaffören sig om och säger att hon inte får ha sin rullator där, nästan skäller på henne. så hon blir tvungen att gå av bussen bara för att dom där jävla människorna med barnvagnarna inte kan flytta på sig så hon får plats. Å de värsta är att dom inte ens har någon unge i, dom vill bara åka gratis.  Asså jag är fortfarande så arg, hur kan man bara slänga av en gammal tant från bussen när hon inte ens var i vägen, blir verkligen så jvla sur, fan släng av mammorna som står där med tomma barnvagnar istället. Tyckte så synd om henne verkligen. jävla busschafför.......de finns fan folk för allt!



Jag har blivit kär i ett par skor från din sko, ska köpa dom direkt på tisdag när det är löning hihi :)

jahhaa, är ensam hela helgen, josefine är nere i skövde hon så jag passade på att äta middag å sova hos mamma igår. De blev idol å massa godis hemma hos annie oxå, mysigt värre.
 
Ikväll blir de utgång med Ännie och Älin, de ska bli skoj. De blir väl tk som vanligt antar jag haha

*pözzah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback