varför hatar man alltid tjejen?


Om någon har en pojkvän lr någon dom dejtar och den killen är otrogen lr flörtar lite me nån annan tjej så skyller man alltid på den andra tjejen, de är henne man hatar. Man tror så bra om killen hela tiden, att han är så okyldig å bla bla bla.......varför är de så? De är han man tror på och tjejen är djävulen själv som försöker göra allt för att förstöra. Om vissa tjejer bara visste va deras killar egentligen gör bakom deras ryggar, de är fan hemskt! Man blir ju verkligen arg när man inte har gjort ett skit, tjejerna bara springer efter killarna tills dom äntligen får dom och har ingen aning om va dom gör när dom själva inte är med.



Nog om de. idag har jag å josse storhandlat på willys, mycke mat blev de. Sen blev de desperate hemma hos oss å emelie kom förbi oxå, alltid lika trevligt att ha henne här!

har kommit på att jag vill ha en fondvägg i mitt rum med nån cool tapet, måste kirra de asså. Hoppas bara Janne vill sätta upp tapeterna åt mig hehe. vart finns de snygga tapeter nånstans?

nee, nu ser jag att klockan är alldeles för mycket, man kanske ska gå å knyta sig. natti

Kommentarer
Postat av: Lisa (stockholm)

jag vet var det finns massa jättefina tapeter men i stockholm å då får ni juh en anledning att komma hit å träffa mej! haha puss

2007-11-28 @ 20:28:13
Postat av: Anonym

Man kanske kan skylla på båda två? Eftersom det bara är slampor som flörtar lr är otrogna med andras killar.

2007-12-03 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback