Allt och ingenting.....

De är precis så mitt liv är just nu, de är jätte mycket som händer hela tiden men samtidigt står de stilla!!

Nu blir de flytt för mig igen. jag å josse ska flytta till en 3.a på polhemsgatan, samma hus som soho....haha då vet alla vart de ligger ;). Den har öppen spis, balkong, fransk balkong och 2 stora garderober som man kan gå in i. kan behövas för alla skor å kläder vi äger haha. Så den 1 Oktober bor vi alltså på Polhemsgatan 3 C, 2 tr. De blir såklart en inflyttingsfest nångång efter de när vi är klara med allt som ska fixas!!!!


jahaa, va har hänt annars då?! Förutom att vi har packat ihop allas josses saker varje dag efter jobbet så har vi hunnit med både bowling och bio den här veckan. helgen var rätt rolig den me. vi festade i fredags å de slutade med att jag deckade hemma hos björtan. På morgonen vaknar jag av att jag ligger i samma säng som björt å jeddan som är helt utslagna, går till vardagsrummet där jag ser kevin ligga också helt utslagen. de va tråkigt å va själv så jag väckte kevin så vi hade lite morgonprat innan de bar iväg till jobbet för min del (8.30) haha!!
Lördagen blev lugn, jag å pontus åkte hem till vår bror i sthlm å åt tacos å tittade på film.....mysigt värre!!

Å nu sitter jag här å ska strax sova, de va min vecka de!!

- Pontus:" jag är en levande karta"

Efter att vi körde vår egna lilla väg i sthlm, hahaha


-Linus:(till mig å josse)" Ni är som dom där spara och slösa, fast pedant och slarver"

Sant sant......

ciao!!

Ps. Se inte "ett öga rött", den va absolut INTE OKEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Welcome 2 da hood :)
Gör bara inte misstaget att köpa pizza på US pizzan eller Valvet!!!
Riktigt vidriga ställen med "Pack" folk :)
Fast Skepparns kan jag rekommendera för dom har grymma mackor!, sen är restaurangen som ligger i andra sidan skepparnshuset (kommer inte på vad den heter!) men den är riktigt bra och ber man snällt så fixar kocken "låda" att ta med.
Har det bra syrran!/Kalle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback