kan nåt kul hända snart!

Jaahaa....då kanske man ska uppdatera lite. vet verkligen inte vad ja ska skriva. Igår blev de utgång på TK, de va väl ok för att va nykter, har ingen aning om vad som hände rikväll. Känner mig lite vilsen faktiskt, som att ja lever i en dröm och inte kan vakna upp ur den. Allt känns så konstigt bara......alla runt mig är så ledsna och jag kan inte göra nåt för att hjälpa dom.... de är inte okej!



Vill bara att en grej ska hända snart, kan tyvärr inte säga vad för då kanske de aldrig blir av.......men hoppas hoppas!!!! har bara 2 månader kvar på mitt jobb också så jag måste verkligen ligga i när de gäller jobbsökandet, usch allt är så tråkigt, ska sluta skriva nu eftersom jag ändå inte har nåt roligt å säga.


- " JAG HATAR DIG!!! "

- " Jahaaa?! "

Nu blev jag lite lycklig iaf

bye bye

Ps. tack henke för att du skjutsade mig igår som du lovade, INTE!!!!!

Kommentarer
Postat av: My

Älskar dej babe! får se om ja kommer i helgen, e ganska mycke nu å lite rörigt men super bra å superkul i allt de förvirrande! finns alltid en tillflyktsort här som ALLTID är öppen för mina tjejer! PUSS

2007-09-02 @ 21:41:32
Postat av: Anonym

Missa inte helgens händelse. Fredag 14 september, Tälje gymasiums aula, Sveriges coolaste komiker uppträder. Shan the man Atci. Börjar 21.00. Biljett :120 kr Förköp: 0737299634

2007-09-12 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback