Marie-Helen Von Pilgren


Mamma berättade för mig att vår släkt hade vart adliga förut, Von pilgren hette vi. Det är lite coolt tycker jag haha!!



 Hittade bilder på mattan och kransen så vi snodde från martin ( ja, vi har fortfarande kvar dom) på min mobil som jag tydligen hade tagit på fyllan. Lite suddiga kanske hehe, inte lätt att ta kort på fyllan medans man gråter av skratt.

 



Den här helgen blir lugn gör min del. Igår somnade jag kl.9  efter att ha vart uppe hela natten innan. Så det var helt underbart att få sova 14 timmar hehe. MIn bror kom och lämnade min ipod idag också, eller det är en creative men det är lättare och säga ipod så jag säger det istället. Tog också en sväng ner på stan med Annie för att införskaffa mig ett par nya jeans, Åjag behövde inte ens leta länge och inga hysteriska utbrott heller osm jag brukar få när jag ska testa jeans. " Jag ska inte köpa jeans igen förns jag har blivit smal" hehe, så brukar jag säga varje gång annars när jag ska köpa jeans. Det blev till och med ett par leggings och ett par skit snygga brillor som jag och annie köpte likadana. Nu sitter jag bara här och väntar på att josse och micke ska komma hem så vi kan laga middag, kycklingwraps blir det. Ingen av oss har gjort det tidigare, men jag litar på att josse kommer göra dom as bra. Det kan inte bli dåligt när hon lagar mat =)

Sen blir det film och en massa godis. ska nog gå och sno en godis redan nu, är jätte sugen hehe :)

/ Määäär

Kommentarer
Postat av: Mlans

De lat ju sa mysigt med mat o godis! Skont med lugn helg en annan e lite trott idag! Som tur var fanns det en O.C box minsann! Karlek!

2008-04-20 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback