Sommarflickor=)

Japp, i tisdags var jag å josse sommarflickor. Direkt efter att vi kom hem från jobbet satte vi på oss våra bikinisar och gick raka vägen ut på balkongen för att sola lite. Det var helt lovley, vi blandade ihop en fruktsallad och la en vinare på kylning. Vi bara satt där och njöt, de kändes verkligen som sommar då, det var helt vindstilla på balkongen. När vinet och fruktsalladen var slut så kom vår kära granne martin upp och höll oss sällskap, det råkade då bli en till vinare som slank ner. Anton, knutte och panna kom också förbi lite senare och då blev det helt plötsligt fest hemms hos oss på en tisdagkväll. Runt 22 tiden kommer jag å josse på att vi är hungriga eftersom att vi aldrig åt någon middag, så hela gänget gick ner till donken och åt. Det slutade med att josse och anton hade glasskrig och stackars Tim som jobbade där såg helt förskräckt ut haha....stackarn! En riktigt lyckad kväll måste jag säga. tack anton och knutte för att ni är hemma igen och förgyller vår vardag =)


Den här helgen blir det fullt upp kan man säga. Imårrn blir de tjejmys i estocolmo. Vi ska äta middag och gå på bio....riktigt nice ska de bli. På lördag är et välkomstfest för anton och knutte och sedan utgång på Oleary´s tror jag. jag har hört rykten om att doms ka öppna dansgolvet på lördag....Jippppiiii!!!!!

Har köpt min mobil nu också....äntligen! peppo var så snäll som ställde upp och skjutsade mig. tack tack!!!

Nu är det läggdags bye bye

Kommentarer
Postat av: alexandra

åå va kul d eva o träffa dej igår gumman :) vi måste ses snart.... pusspådaaaj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback