Fredag

Fredagar är min bästa dag på hela veckan oavsett om jag jobbar eller om jag har semester, så idag är jag en lycklig tjej!
Gårdagen var underbar, jag fick va med dom bästa männsikorna på den här jorden och jag trivdes som fisken i vattnet. Ni är bättre än bäst flickor!

Snart bär de iväg till stan med jessan och emlan, vi ska hitta lite kläder inför morgondagen då det är tema: sjöslag. Inte så lätt alltså. Senare på kvällen blir det middag på Barolo med min Mami och sen bio, vi ska se Mamma Mia! En helt Perfekt dag alltså =)


Nån kille- " Har ni haft en trevlig kväll tjejer?"

Jag- " Aa, jag har haft en jätte trevlig korv"



Jag älskar att läsa bloggar där folk målar upp sina pojkvänner som perfekta!!!

/ " Glanzy Glu"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback