Mamma Mia!!

ÅÅHH va bra den va!! Jag älskar musikaler å de va alla bra ABBA låtar med, jag skulle kunna se den hundra gånger till. Jag önskar att jag också kunde sjunga och få vara med i musikaler, det är de bästa jag vet!!! =)

Våra outfits som vi köpte på stan idag är iaf bäst, vi köpte hula hula kjolar, blomsterkransar och en jätte stor blomma som vi ska ha i håret. Riktiga hawaii-girls haha! Så imårrn bär de av till Möja, känner på mig att e kommer bli helt galet =D

Å nu en bild på jordens sötaste unge, jackes lillebror Jesper! (vet att jag har visat förut men han är ju såååå söööööt)





Kommentarer
Postat av: jacqueline

nämen marie-helen! har du lagt upp en bild på min lilla skitkorv! överaskad jag vart när jag såg hans stora ögan å dregliga mun här på din blogg! tummen upp för bilden!

2008-08-11 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback