Shiit jag bloggar igen

Nu är jag riktigt duktig på att uppdatera tycker jag, har ju typ skrivit varje dag.

Vilken tur med vädret vi hade då...NOT!!! Asså de regnade från de att jag gick hemifrån igår kl. 10.30 till kl.10.00 idag på förmiddagen. Regn förstör ju verkligen såååå jäääävla mycke, å särkilt när hela dagen inte är planerad för regn heller. Vi stod typ 30 pers under ett partytält å frös. Värsta var under middagen när det började droppa från "taket" av tältet på min rygg så jag ver helt dyngsur sen när jag hade ätit färdigt, fy faan asså. Tur att man hade alkohol iaf så att man inte kände att man var blöt eller att man frös sen senare på kvällen. Dom flesta gick å la sig redan vid 12 snåret efter ett antal timmars festande. Men jag, annie, jessan å emelie var inte alls trötta då så vi fortsatte att dansa och hoppa till Botten Anna, Leila K, Ola Svensson,Markoolio och massa annat bra ända fram till 02.30 dåfolk började klaga på den höga musiken å ville sova, så då var de bara för oss att gå å nanna kudden!!

Dagen efter är de ju självklart sol och jag hade lyckats få 52 myggbett ( Jaa jag är asmobbad som har räknat dom när jag inte hade något att göra). Ni kan ju tänka er hur skönt de är när alla börjar klia också, ser ut som jag har fått vattkoppor eller nåt haha. De är lite skönt att vara hemma igen den här gången, här finns det en riktig toalett, man fryser inte på natten och man slipper bli myggbiten =D

Våra outfits va verkligen as roliga å alla andras med, de kommer komma bilder på det också när Annie orkar lägga in bilderna å sedan skicka dom till mig......så de blir väl sisådär om 1 månad kanske hehe :P

NU är det dags för mig att sova, börjar jobba imårrn igen, fy fan va jobbigt de kommer bli. Är inte van att gå upp tidigt längre. Men aja de är bara 1 vecka jag ska jobba sen är jag ledig hela v.33 och sen flyttar jag till Linköping =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback