Blondie =)

Jag sa ju förut att jag skulle låta mitt hår va och vänta med att göra nya slingor fram till våren. Hehe, det gick inte så bra med det. Imårrn har jag alltså en tid inbokad för färgning. jag vill ju vara fin till julafton och nyår så jag kunde inte vänta så länge kände jag. De är en evighet kvar till våren :P

Stackars mitt hår säger jag bara. Hoppas verkligen att de blir en fin blond färg den här gången och inte kameleont färgat som sist. Resultatet får ni imårrn =)

Idag har jag haft en sån där mysig lunch igen på Lillebrors( vårt nya stam-hak) med Josse och Jessan. Vi åt grekisk sallad och självklart en mocka ruta till efterrätt. Asså ni kan inte förstå hur goda dom är, verkligen smälter i munnen...mmgott=)

SEn blev det plugg för tjejerna hemma hos Jessan och jag följde med som sällskap haha. Jag kurade ihop mig i soffan och tittade på tv medans dom 2 var helt inne i sina böcker. Etfter en stund tog dom paus och vi drack glögg med pepparkakor till och sjöng lite jullåtar. Helt lovley =)

Vi förösker tvinga Jessan att vi ska få lussa på hennes mammas jobb. Vi vill så gärna......=)





Faan josse, om det här såhär vi ser ut när vi skrattar så kanke vi ska sluta med det eller vad säger du?! haha



Kommentarer
Postat av: Joose

Asså jag vill nog aldrig mer skratta tror ja! Haha, joo jag kommer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback