Söndag söndag söndag.....


Åhh, jag tål inte söndagar, ångest över att de är måndag imorgon och att man aldrig komemr kunna sova ikväll. Jippi!!

Aa...de gick ju hyfsat för Ola igår, andra chansen är ju alltid något iaf. Men jag måste säga att jag och Josse satt med munnen öppen och såg helt förvånade ut när dom sa att carola och andreas också gick till andra chansen, vilken chock! jag var helt säker på att dom skulle gå till finalen direkt. Å va fan var de där med kebablåten för nåt? Nåt jävla skämt lr?! Hade dom gått vidare så hade jag aldrig kollat på melodifestivalen igen. tur för dom att dom åkte ut säger jag bara!!! Det sista om melodifestivalen: Björn gustavsson kan vara den roligaste människan på den här jorden, han får iaf mig och josse att gråta av skratt, han vill jag ha som bästa kompis haha :D


Å så har vi söndagen då, inte så märkvärdig. jag å josse gick ner på stan en snabbis och handla lite mat, sen bakade vi kokostoppar mm gott!! Tvätten håller vi på med för fullt, å snart blir de singing bee!!!!


image186


Kan vara en av dom bästa serierna!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ut me Carola!!!!
Jag hoppades att Kebabpizzan skulle ta hennes plats!!!!!!

Postat av: artti

Vad har ahnt me bloggadet. Nu far du gora en insats for mig som inte befinne rmig i sodertalje. Uppdatering!

2008-02-29 @ 10:49:18
Postat av: Emma

Nä nu får du faan uppdatera!!!
Jäkla Slö-Bloggare ;)
Tack för i helgen!
Fy faan vilken lyckad fest!
Kommer dock inte ihåg när ni drog!?
Vi Rååå Festa / Sjöng / hade "Dance-Off" till kl:5
SJUKT kul!
Pusselipuss & puss ;)

2008-03-03 @ 18:21:44
URL: http://doggystyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback