Nummer 13, Grr..;)

kvällen vart rolig igår. vi satt först hemma hos Moe och drack lite cider å kollade på madonna hehe. sen vid halv 10 gick vi ner till Flamingo och tog ett glas vin å en drink, jätte mysigt ställe ju (har inte vart där tidigare hehe). Gick sen vidare till O´learys runt 11 nånting, jätte mycket folk var de men tyvärr så har dom ju iinget dansgolv så jag å alex tröttnade och bestämde oss för att gå till TK kvart i 1. man är så spontan när man har alkohol i kroppen haha :)
När vi kommer dit så frågade vi vakten om de va nå folk där och han sa att de var typ 7 st där men att d eva gratis inträde så vi gick in iaf. Vi hade verkligen skit kul, jag fick va med den jag ville å slippa se all andra muppar haha. vi hade dansgolvet för oss självla och fick bestämma musik, vi dtog å dansade i 1 timme oavbrutet. Vi porrade oss till Rnb, hoppade runt till dansbandsmusik och röjde till "sommartider". en riktigt lyckad kväll måste jag säga:D Tack alexandra!!

idag gick vi faktiskt upp kl.10 även fast vi kom hem typ halv 3, starkt gjort!! Jag och josse gick ne rpå stan å åt på Nancys och handlade mat för nästa vecka. dagen fortsatte med städande till musik på högsta volym(grannarna har fortfarand einte klagat), å tvätt såklart som vi precis har börjat med. Sen blir de tacos och singing bee!!!


           


Kommentarer
Postat av: alexandra

kryssning 15 mars :)

Postat av: DJ alex moreno... in the mix

ses i dimman flickor!! :D

2008-01-29 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback