Sommar å Sol

vilken sommarvärme vi har i Sverige nu, de är det här man har längtat till men ändå klagar jag nu på att de är FÖR varmt. Man svettas ju konstant. Jag har ju tyvärr ingen pool, körkort eller bil så de blir ganska svårt för mig att åka å bada. DEt enda alternativet jag har är att ligga ute på balkongen å sola med där är det olidligt varmt och fläktar ingenting, så då ligger jag här inne på mitt rum istället och är småirriterad.

Det blev en rolig kväll igår. Jag å annie åkte upp till söder å förfestade hemma hos fia med hennes 2 kompisar, samtalsämnet bestod av fylla, spya och blod i sådär 2 timmar....haha trevliga tjejer =) Sen bar det vidare till Medis där vi satt på en uteservering och fortsatte drickandet med ännu fler av Fias kompisar, jätte kul hade vi verkligen!! Sen slog kl.12.00 och dom stängde stället så jag å annie tog nattbussen hem och somnade på 1 sekund när jag lagt mig i sängen =)

Ikväll blir det myskväll med tjejerna, har inte träffat dom på evigheter känns de som, har saknat mina "majsbarn" hehe. De står hemmagjord pizza på menyn har jag hört...mm gott!!! och känner jag mina tjejer rätt så blir de nog en hel del snacks och skvaller också, jag längtar=D


Det här vill jag ha ikväll, skratt-attackaer   så att man får ont i magen =)

De va allt för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback