Sommartider!!!

Nu är det äntligen semester, Im a happy girl!!! 

Igår firade vi Patrik som fyllde hela 23 år. Vi åt middag på Barolo och drack en hel del alkohol, jätte mysigt var det. Vid stängningsdags så hade dom flesta redan åkt hem så de var bara jag, jessan, fille å några va hans kompisar kvar, så vi tog våra bikes och cyklade vidae till stanleys där vi röjde på dansgolvet som aldrig förr. Sen var det bara att cykla hem till pershagen. Jag fick en egen cykel å jessan å fille fick skjutsa varandra. När vi kom hem till fille så dansade vi dansmatta som jessan hade köpt, hur kul som helst. Jag å fille va as dåliga och såg hur muppiga ut som helst haha. Det blev också övernattning där för min del. Kl.11.40 idag vart jag väckt av kevin som ringde, jag blev väldigt förvånad eftersom att vi aldrig typ hörs längre. Jag ställde upp som sällskap när han skulle äta lunch på pizzan i pershagen men han blev tvungen att köpa en cola till mig för besväret.

Nu ligger jag hemma i min säng som en död fisk och orkar inte ens röra mig. Det blir lek med annie sen senare men innan dess ska jag äta middag och ta mig en dusch.

Imårrn ska vi va hos fille å dansa dansmatta och fira min å eriks 1-års dag hahaha.....


smell you later......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback