En 1:a för 2

Då var de dags att blogga igen då. sitter just nu hos Annie där jag bor för tillfället och tittar på fotbollen med henne och Anton. Jag är ju inte så jätte insatt dirket eftersom att jag hellre bloggar, men annie låtsas ganska bra att hon tycker att de är kul å kolla på fotboll haha =). Anton har vart så snäll och bränt ut one tree hill säsong 5 till mig så då var vi snälla och lät honom kolla fotbollen här. vi fick till och med chips med dip som vi tryckt i oss, känns ju väldigt kul nu efter....NOT!! men eftersom att Emelie har blivit min å annies personliga tränare och kör skiten ur oss så orkar jag inte ha så dåligt samvete. Jag går faktiskt till och från jobbet varje dag också, riktigt hurtig har jag blivit =)


Min helg har iaf vart den bästa på länge. I torsdags spelade vi spel hos emelie och det vart många härilga skratt där. Emelie:" åå....de luktar rök" hahaha

Fredagen låg jag på stranden hela dagen med annie och jessan och brände mig as mycke såklart. SEn på kvällen blev de kubb med annie, emelie, erik, jocke å micke. Tjejerna vann såklart med lite fusk hehe :P

Lördag var de stranden igen fast jag var bränd som en räka och den här gången hade vi fått ihop ett stort gäng också. Vi hade med oss volleyboll, badminton, tennisboll, barngeni, yatzy och massa roligt. SEn blev det grill hos fill med vinglaset i högsta hugg. Vi avslutade kvällen med brännboll i pershagen, de va ju inte så lätt att fånga bollen när det var mörkt ute och med alkohol i kroppen, men kul var det!


Söndag morgon vakande jag hos fille å jessan. Jag och jezz var helt döda så vo orkade bara sola i 20 min på filles tomt, så vi bstämde oss för att äta hamburgare och spela guitarr hero istället, roligt roligt =)


Asså annie är ju verkligen as inne i fotbollen nu, hon sitter till och med å skriker NEEEEEj när det går dåligt för sverige. men men, nu ska väl jag också titta fotbollen. HEJA SVERIGE!!!!!!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback