blogg bloggi blogg blogg


Då sitter man här igen, vet ej va ja ska skriva men nåt kul kanske jag kan få ihop. Har vart sjuk i 2 dagar, inte så kul men ganska skönt ändå att va hemma från jobbet. Någon som vart lycklig över de är Josefine som har påsklov just nu, hon har haft panik för att alla jobbar och att hon inte haft något att göra. Vi har haft riktigt mysigt med varann haha. Idag tex. så gick vi ner til stan( gick och gick, vi fick skjuts) och köpte lite mat, godis och hyrde film. De blev vitlökskroketter med nuggets och josefines special svampsås som bara hon ka göra, riktigt gott. Kommer sakna hennes matlagning när vi flyttar, bara 3 månader kvar nu....usch va sorgligt de kommer bli! nee nu får ja inte tänka på de, då kommer jag bli sådär sentmental. Filmen var väl okej, handlade om ungdomar som hade sex haha, bra förklaring. jag å josse halvlåg i soffan för att vi var så mätta och bresade samtidigt som vi låg och rapade, kvinnligt va?!

Ja, ja vet att min text är jävligt sammanhängande hahaha

"publiken heter Elin and i wanna do elin"  älskar björn gustafsson!

Nu sitter jag bara här och glor så då är det nog bäst att avsluta inlägget. Emelie jag vet att iaf att du tycker d eär roligt och läsa det här så jag bloggar för sin skull. bye bye köttfärspaj....haha rimmade ju inte ens.


image191

vill man va kompis med några som ser ut såhär?!





Kommentarer
Postat av: Jooz

Det ser ut som att jag ahr för många tänder..

2008-03-28 @ 13:41:49
Postat av: määr

hahahaha, kanske lite

Postat av: Mlan

aaaaa de vill man verkligen!!!! O man vill ligga med er i soffan, bresa for man ar sa matt!!! O ligag dar o rapa, ar ganska bra pa de nufortiden va lite dalig forut:) Marre komemr du ihag nar vi at kaviar mackor till middag ngn gang i vintras. Vi kunde inte sluta:D Saknaaaaaa

2008-03-29 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback