Jahaaa?!


nu klagar folk på att ja inte bloggar, så jag måste väl skriva nåt så inte mina trogna läsare sviker mig haha. Vet bara inte va ja ska skriva, är inte på blogghumör, Sitter just nu å skcikar porriga bilder till josse när hon ligger i badkaret, du är riktigt het Bosse :P idag kom HM katalogen oxå så nu är det krig, vem ska ha vilket plagg?? José säher att hon redan har hittat lite smått å gott å jag har int eens öppnat katalogen än, de känns som att jag ligger lite efter och hon kommer hinna ta alla fina kläder hehe.....

Jaa, va händer annars då? har bara 4 avsintt kvar av one tree hill, lite ledsen är jag för då har jag inget att kolla på sen *grin*. bäverbajs börjar skämmas över mig för att ajg fortfarande prenumererar på Frida och har gjort de sne jag var 14 haha. Hon försöker tvinga mig att sluta, men bara för att jävlas ska jag fortsätta med et så länge vi bor ihop muhahahaha där fick du!!!!

som ni märker har ja inget vettigt att säga, ska gå inte te josse å va lite jobbig sne ska ja kolla på mitt one tree hill

I know you like me
I know you do
Thats why whenever I come around
She's all over you
I know you want it
It's easy to see
And in the back of your mind
I know you should be on with me

Haha, tycker bara om den låten så mycket lr hur José

Bye bye bäverbajs




Kommentarer
Postat av: odlan

Go marre go marre!! Det goooor inget att du inte skriver ngt vettigt, de e kul anda!! Sag at den dar haggan du bor em o ocksa va lite gullig o skriva. Misssss uuuuuuuu XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

2008-03-05 @ 15:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback