Thank god it´s Friday


Ensam hemma...OH OH!!! Josse och Micke har åkt till Jessan och Fille och har nån såndär par-grej som bara dom kan ha. Själv sitter jag här vid datorn och chillar lite. Lyssnar på 90-tals musik på högsta volym....Underbart!!

Ikväll ska jag roa mig med SEGA och Sonic 2 som Josse har kopplat in. Vilken härlig fredagkväll säger jag bara. Jag ska bli as bra och sen tvinga Josse att vi ska spela mot varann, för då kommer jag vinna hahaha. Synd bara att hon kommer säga nej å kolla snett på mig som hon redan gjort när jag har frågat om vi kan spela mot varann.

Idag har jag införskaffat mig 2 nya skor, en bikini och lite Ipren, vilken shopping dag hehe. nee men imorgon blir de riktig shopping i estocolmo med Mami, De blir fun de. ska försöka hitta en klänning till nästa helg då jag fyller år. 21 barre blir jag, va fort dom små liven växer upp...japp!! De va inte längesen man satt på pershagenskolan och alla killarna hade moppe å man kände sig as stor. De va tider de. Man hade inte så mcyket bekymmer då, allt bara flöt på lixom. man trodde att man skulle va jätte bra kompisar hela livet och nu 6 år senare så hälsar man inte på varandra.....skumt de där hur allting bara kan ändras........ Jaja, livet går vidare och jag har dom absolut underbaraste vännerna man kan ha!!!!


Ne, nu ska jag äta lite hemmagjorda muffins och göra en kanalsökning på Josses TV så jag kan spela sonic. De komemr gå skit bra eftersom att ja är sååå teknisk. Önska mig lycka till

Sonic...här kommer jag!! Wohooo

Kyss



image192

Jag ska alltid lägga upp sånna här snygga bilder!!!

Kommentarer
Postat av: Mlan

Jag vill spela mot dig!! Fast ja skulle nog vinna sa de kanske inte skulle vara sa kul for dig:P
Assa idag ar nog lite av en hem langtar dag. Jag saknar er sa himla mkt. Kanske ar tjatig men kanner verkligen sa.. Saknar mest att ata med er:)

2008-03-29 @ 11:17:23
Postat av: Dennis in Bangkok

Jag har fortf moppe
;-)

2008-04-01 @ 17:35:22
Postat av: Määäär

aa men du är ju som du är också bruuur


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback