Uppdatering!

NU är de väl dags att blogga igen antar jag. Jag läser alla andras bloggar varje dag men orkar aldrig skriva något själv, but here we go!

Just nu så har vi inte något varmvatten hemma hos oss, kul liv. De känns jätte roligt eftersom att jag å josse har vart å tränat också. I värsta fall kommer vi få duscha i kallvattten som micke redan har gjort, å de lät inte skönt kna jag säga.

Jag: har du varmvatten?
Martin: vet inte, är tyvärr inte hemma för tillfället
Jag: Okej, men vi kommer å duschar hos dig sen om du har varmvatten =)
Martin: Absolut! tappar upp ett bad när jag kommer hem ;). har även skum om ni är sugna...

Haha, yees han har skum också. vilken bra granne vi har =)

Dagens I-landsproblem =)



Jaa, va har hänt annars då. helgen var rolig även fast jag har vart på as dåligt humör typ hela tiden. I fredags åkte jag hem till Bunny efter jobbet, vi lagade kycklingwraps, as goda blev dom. Sen gick vi ner till fille å Jessan vid 9-tiden. De blev en liten tjejkväll eftersom att fille skulle ut med grabbarna. Vi tittade på Im a legend som Jessan hade rekomenderat, inte bra enligt mig å annie. Den var läskig och overklig! Men vi avslutade kvällen med Happy feet så att vi kunde bli på bra humör igen =) Sen hämtade vi upp en full fille i stan vid 2, han va på rikigt bra humör och vi satt mest å skrattade åt honom. Det blev också övernattning där. jag å Bunny fick sova i bäddsoffan, riktigt skönt var de =) Lördagen började med en liten trip till Skärholmen med Annie, jessan och fille. Vi alla tjejerna skulle hitta en outfit till kvällen. Alla var glada och nöjda förutom jag såklart: jag gick runt där och surade för att jag inte hittade någon klänning i första affären som vi var inne i å då är det kört. Annie och jessan var så snälla och förökste hitta kläder till mig men jag var bara envis och sa att allt var fult. Till slut hittade vi iaf en klänning till mig på
VILA. Sen var det bara att åka hem igen å förbereda inför kvällen. De skulle bli schlagerkväll/ utflyttingsfest hemma hos mig å Josse. Klockan 6 var tjejerna här och det blev ost och skink paj till middag som vi bjöd på. De blev inte så mycket TV tittande dock, vi satt mest ute på balkongen i det fina vädret och kedjerökte och drack alkohol. men när det var perellis tur så sprang vi in och höjde ljudet till max. Alla satt i soffan och ville titta förutom jag å josse som stod framför TV:n och skulle sjunga med hahaa. Då fick vi utskällning =) Sen Blev de olerays, å vi dansade på som aldrig förr! När jag sedan skulle gå hem hade jag så ont i fötterna att jag abra ville grina. Det blev en varmkorv på hörnet också med alexandra innan jag äntligen kom hem till min säng. De va min helg de!



Jag å annie ligger i min säng och ska föröska sova, jag ligger med ryggen emot henne och vi har serious talk

Jag: " Vi får hålla tummarna och be till gud "
Annie: " Aa jag ska verkligen göra de "

De går några sekunder och jag märker att annie typ halvsitter upp. Jag tänker att hon gör nåt på sin mobil, men kommer på i samma sekund att den ligger på golvet så jag vänder mig om för att kolla va hon gör, då ser jag att hon har händerna ihopknutna och ber.

Jag: " Ahaa! du menar NU?! "

Annie börjar as garva och jag likaså. Sen hade vi skrattattack åt min klocka för att annie fick ryck på den å kunde inte sova!


Så de va de! Nu orkar jag inte skriva nåt mer. Ska kolla om jag har några roliga bilder som jag kan lägga upp.....Nope! hittade inga, använder aldrig min kamera längre, de är bara josse å annie som fotar så jag måste först sno bilderna från dom, men de får bli en annan gång. Bye bye så länge.....






Kommentarer
Postat av: Storebror D

Hmmmmm.............

2008-05-27 @ 12:33:32
Postat av: määr

haha vaddå hmmm?

2008-05-27 @ 18:12:52
Postat av: Bunny

Ahaa NU! Jag orkar älskling! Love you min finaste vän...

2008-05-27 @ 22:52:11
Postat av: Mlan

Hej hej hemskt mycket hej!! Nu kommer jag flygandes om en manad. Cant wait to see you all!!:*

2008-05-29 @ 09:49:33
Postat av: Määäär

Åhh va jag längtar emlan.saknar dig så himla mycket =D

2008-05-29 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback