En bra dag!

Idag har jag haft en jätte bra dag. Vaknade med ett leende på läpparna när jag kände hur solstrålarna trängde sig ingenom fönstret och värmde mitt ansiktet=). Började dagen med att åka å träna på mammas jobb. Tränade så hårt idag att det kändes som att jag skulle svimma när jag var klar hehe. SEn gick jag å mamma lite på stan medans Janne var på ett bank-möte. Köpte världens mysigaste tofflor. Hittade en jätte fin pyjamas som jag har önskat mig i julklapp. SEn i sista affären hittade jag min klänning som jag bara måste ha. Ska gå ner imårrn och testa den och hoppas på att den sitter fint på också.

Senare sen vid halv 8 snåret mötte jag upp en gammal barndomskompis som jag säkert inte har umgåtts med på typ 2 år. Caroline var det som jag umgicks med väldigt mycke när vi var yngre. Vi gick till Pizzerian här i pershagen och åt en varsin sallad haha. Inga pizzor här inte :P Skuttade sedan vidare hem till hennes föräldrar där vi satt i köket å babbla i flera timmar med kaffe och ramlösa som sällskap. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, samtalen tog lixom aldrig slut. Skulle säkert kunnat fortsätta att prata många timmar till om det inte vore för att klockan slog halv 12 och hon var tvungen att sova. Aa... det var rolig kväll. Hennes mamma berättade också att det finns videos på oss när vi är runt 10-11 år och uppträder till spice girls och när vi åker roller-blades. Hahaha...känns som att jag inte vill se dom =)

Men nu är det dags att sova. Måste va pigg imårrn när jag ska prova min fina klänning. Åh hoppas bara på att den sitter bra också =S



Visst är dom helt underbara =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback