Oh, im so happy and i love to sing

Jahapp, då har ännu en vecka gått då ! Sitter just nu å tittar på Idol reprisen eftersom att jag missade de i fredags. Johan har precis uppträtt, å de lät ju inte så bra kan man säga. Lite tråkigt att Robin kommer åka ut, tycker att han är jätte bra =). NU ser jag fram emot Kevins och Annas duett, har hört att den ska va jätte bra :)

Fredagen var jätte rolig, hade inte riktigt alla hästar hemma då hahaha =D HIttade ett färglatt paraply på dansgolvet som jag självklart skulle ta upp och dansa med. SEn när vi skulle gå hem hade jag så ont i fötterna så att jag var tvungen att ta av mig skorna och gå barfota. och medans jag satt ner på marken å väntade på Jessica som skulle hämta min väska som jag ahde glömt på kebaben så kom polisen fram till mig och frågade om jag mådde bra. Så jag svarade han å sa "jaa, jag mår bra, men testa själv å dansa i sånna här höga skor så får du se hur ont man får i fötterna" . Då gick han därifrån hahaha.

       

   


Igår vart det bio i sthlm med Pontus och Mirjam. Vi såg Burn after reading. Inget att sätta i julgranen direkt. Visst kom det lite skratt ibland men de är ingen film jag skulle rekommendera.

Snart ska jag iväg å jobba, sen blir det middag hemma hos Josse med henne och Annie. Och självklart blir det Gossip girl också =D

So long





Kommentarer
Postat av: alexandra

heej gumman, hur är det? saknar dig med, tycker verkligen vi ska ses snart, ja e lite sugen på galen utgång i helgen just med dej?va säger du,? el ses nån dag. pusspusss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback