Onsdag

Japp, jag vet. jag är as dålig på att uppdatera. Men det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu så det finns lixom inget att skriva om. Har vart ledig måndag och tisdag, hur skönt som helst! Så igår var jag på stan med Annie å shoppade för pengar jag inte ens har, bra de. Vi köpte likadana korsetter med trosor till, jätte fina var dom =) Efter det var typ mina pengar slut hehe, men annie shoppade loss som aldrig förr. SEn avslutade vi stan med middag på Nancys. En väldigt mysig eftermiddag var det =D

Idag har jag suttit hemma heeeeela dagen. Hade tänkt att jag skulle gå ut å springa eftersom de har vart "bra" väder idag, men jag kom lixom aldrig iväg. Jag började istället att sortera mina kort jag har på datorn å sen vips så gick timmarna jätte fort å sen skulle jag helt plötsligt åka å jobba. Jag får helt enkelt ta igen de imårrn, då ska jag faktiskt åka å gymma =)


Nee, asså jag har verkligen ingen blogg lust idag, sorry!!

Jag bjuder på en bild så kanske de blir lite roligare




Två stycken som har fått i sig alldeles för mycket av det goda!!


Ta hand om er!

God natt





Kommentarer
Postat av: jooooss

bögballe friskola eller

2008-11-13 @ 23:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback