Måndag




lördagen var jätte mysig =). Klockan 5 var det bestämt att vi skulle ses hemma hos födelsedagsbarnet, när vi kom dit bjöds det på en jätte god bål, pizza, skagenmackor, chips med dip, godis och massa annat gott! Både vinet och bålen slank ner fort och helt plötsligt var klockan halv 11 å vi var tvungan att bege oss mot olles. Vi hann iaf med några lekar kommer jag ihåg. Först jessans lek som hon hade fixat; en lapp-lek där det stod ett påstående och då skulle man välja vem man man tror minst/mest skulle göra det. SEn blev det sanning eller konsekvens och självklart lite jag har aldrig....., de är lixom en tradition. Ingen förferre utan jag har aldrig..... =D

När vi kom ner till Olles så var det ju såklart as lång kö, väldigt jobbigt eftersom att kö är det värsta jag vet. men efter att vi hade stått där ett tag å beklagat oss så dyker anton och knutte upp från ingenstans och är utklädda till tjejer. De är verkligen 2 killar som bjuder på sig själva. Ni va såååå snygga Kickan och Pillan =) Synd att jag inte fick nåt kort på er :(

Kvällen var väl ungefär som alla andra gånger man går ut hehe förutom att jag å Josse hittade en mobil på golvet å genast lämnade in den i baren å vi tyckte självklart att vi var jätte bra männsikor som gjorde det =)

Sen hittade Josse också ett armband som hon gav till mig i present, de va ifs ett kill-armband men jag vart lika lycklig för det =D Tack gumman hahaa.....

                       


Haha, asså shiit va länge jag har skrivit på de här inlägget. Min dator har blicit så seg så de tar jätte lång tid att lägga upp bilder, så jag har lixom glömt bort att jag bloggar. Har vart å ätit lite, badat å tittat på TV. De har typ tagit 2 timmar så nu får de va nog =D



Kommentarer
Postat av: Jooz

Varsegod för armbandet gullan!

2008-11-06 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback