Måndag

Idag har jag vart sådär duktig igen och tränat =), och jag är väldigt stolt över mig själv eftersom jag råkade ta en powernap mellan 12-14 och absolut inte var sugen på att åka å träna när jag vaknade. Jag föröskte till och med lura mig själv å låtasas att jag var sjuk bara för att jag hade haft lite ont i huvudet på fm. Men sen sa jag till mig själv "skärpning unga dam"  och tog mig själv i kragen coh satte mig på den förbannade bussen som tar så lång tid. Som tur var så pratade jag med Josse i telefonen hela vägen så då gick det hur snabbt som helst =)

Nu ska ni få höra en rolig grej jag nyss tänkte på å som alltid får mig och börja skratta. Min vän Jessicas skid-historia. Några av er vet ju redan om den, men så vet jag också att ni alltid också tycker det är lika kul å höra den =) såå, here it comes....!

Joo, Jessica är på skidresa med klassen när hon gick i högstadiet tror jag att de var iaf. jag har för mig att hon hade ramlat när hon åkte i skogen lr nåt, lr aa de måste ju hon ha gjort . Hon gjorde inte illa sig utan fortsatte och åka ner för backen. Lycklig som fan är hon och sjunger på Always look on the bright side of love...... Hon märker efter ett tag att alla stirrar på henne när hon åker där i backen. Men självsäker som hon är så skiter hon fullständigt i det ch tycker bara att alla är dumma i huvet typ som tittar på henne. När hon väl kommer ner så säger hennes kompis nåt i stil med " Vad har du gjort?". Jessica har ingen aning om vad hon menar och i frågasätter henne. Kompisen säger då" Gå å titta i spegeln".
Kommer inte exakt ihåg deras konversation nu men Jessica gick iaf och tittade i spegeln och då ser hon att hon har blod i hela ansiktet, efter att hon hade ramlat innan. hon kände alltså inte att hon hade skrapat upp halva ansiktet utan bara åkte där i backen å va så lycklig.

Hahaa, asså de är verkligen så himla kul. Jag skulle göra vad som helst för att få varit där å bara få se hela händelsen.
Aa....de här får mig verkligen att skratta varje gång jag tänker då det. Det bästa är ju att hon är så jävla självsäker å att de absolut inte är nåt fel på henne, å där åker hon med blod i hela fejjan lixom haha

Jessica är rolig på många sätt, men man ska absolut inte hamna i en disskusion med henne då är det kört. Det finns inte en chans att hon kommer ge sig, hon ska ha rätt, så är det bara. Det värsta med allt också är att hon är så jävla smart och allmänbildad så de är inte så lätt å vinna över henne.  man lär sig faktiskt nästan alltid något nytt när man är med henne, så de är ju väldigt positivit hehe =D

De här inlägget fick alltså bli tillägnat till Jessica, här får ni en bild på henne också, våran bästa Jessan! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback