Onsdag

Jag borde egentligen inte blogga nu för jag är på så dåligt humör....

Har haft en jätte mysig dag på stan idag med Josse. Vi skuttade runt mellan affärerna och bara hade de trevligt. SEn var det dags för jobb som också gick jätte bra. Så min dag började alltså jätte bra=) De är nu det jobbiga kommer som jag är på så dåligt humöt för. Slutade kl. 20.00 och vet då att jag måste sitta å vänta på bussen i saltskog i 20 min. Jag fryser som en jävla gnu och är hungrig som en gris, tänker bara dåliga tankar och tittar på klockan varje minut. När bussen sen kommer hinner jag värma mig ungefär 5 min innan den kommer ner till stan. Vet då att jag måste vänta ytterligare 20 min på nästa buss eftersom att Pershagen bussen vägrar gå samtidigt som dom andra bussarna. Ser att 755:an till Syd går halv 9, så jag tänker då att jag tar den å sen så går jag från Syd hem, för de måste ju ändå va bättre att gå i 20 min än att bara sitta stilla på centralen, å så blir man ju varm också, perfekt!!

När jag väl kom fram till Syd började jag knata hemmåt, å fy fan vad jag ångrade mig efter att jag gått i 5 min. Jag frös så mkt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag hade verkligen ont i hela kroppen för att jag var så kall, hade typ ingen känsel i mina händer. Ville helst bara sätta mig vid vägkanten och lägga ansiktet mot knäna å bara grina och hoppas på att en snäll själ skulle stanna och vilja skutsa hem mig. Men nee jag fortsatte minsann att gå å ringde mamma istället och hon fick ta all skit, jag skällde ut henne för att bussarna inte går som de ska å att de inte ska va såhär kallt i oktober. Stackars min mami säger jag bara. SEn va jag arg som ett bi när jag kom å tyckte synd om mig själv.

Nu ligger jag i sängen å är fortfarande på dåig humör, borde kanske gå å lägga mig så de blir en ny dag

Josse. jag vet iaf att du förstår hur dåligt jag mådde när jag gick där å frös haha =)

Kiss on the lips




Kommentarer
Postat av: Josse

2008-10-22 @ 22:34:24
Postat av: Josse

Jag vet hur du kände dig gumman.. Jag sjunger bara åh vad jag älskade dej just då!

Kiss on the lips

2008-10-22 @ 22:35:16
Postat av: Party Queen



Stackars...

Ja fy F#N va kallt d e nu!

Frusna lilla jag började me lång-jalingar för 2 veckor sen...

snart dax att börja köra me dubbla, när vintern e här på allvar så brukar jag ha 2-3 par lång-jalingar på mej!

För jag hatar att frysa, d e hemskt!



En tanke till er "Vikt Väktare" när ni fryser:

Man bränner massa kalorier när man fryser...

för kroppen använder alla muskler & går på högvarv för att försöka värma upp kroppen!



Alltid nåt när resten suger! ;o)



Love u baby boo!




Postat av: Jessan

yees har kommit på de! Jag gnäller ju om sjukdomar och lite allt möjligt men du och josse är fryspussys, de e inte jag ahahahahhahahahahhah

2008-11-01 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback