Uppe med tuppen


Idag har  jag alltså varit uppe sen halv 8 imorse, känns väldigt bra faktiskt. Nu har man ju hela dan framför sig =). Sov hemma hos Josse inatt å hon skulle jobba idag så de va därför jag gick upp tidigt. De va inte lika roligt å komma hem sen när hela lägenheten såg ut som ett bombnedslag typ. Telgebostäder skulel tydligen fixa med någonting här hemma så vi var tvugna å flytta på alla möbler så dom kunde komma åt allt. Dom ska lixom va här enda till halv 5, Orka!!

Gick en jätte mysig promenad idag på fm. Det är hur fint som helst i skogen nu, alla löven som ligger på marken och solen som lyser och så är det alldeles tyst. man känner verkligen att man kan rensa tankarna då =). Älskar Pershagen, de är så otroligt vackert överallt =D

Ikväll blir det jobb, jippi! Vill bara jobba hela tiden så jag får lite pnegar nångång =)

Jaa, resten av em. ska jag väl spendera framför min kära tv. De är ju våra bästa år, desperate, smallville och one tree hill. helt perfekt asså =D





Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej!! Ja visst är han;) Det är min Damian det! Hur är det med dig då?? Kraam

Postat av: Party Queen

Ååååååååhh!

E så J**A avvis på att du kan gå i en vacker höst skog!!!

Va har jag & Leya lixom...en grusstig på 50m sen e d bara industri!!!

Hade sååå gärna velat gå på lång promenader me dej där ute :(

AVIS SOM FÅ

Älskar dej ändå ;o)*

2008-10-15 @ 13:51:52
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Party Queen

E bara tvungen...

...vi har exakt samma...Rutiner LOL



- " Those where days of our Lives "



Hahahahaha!

2008-10-15 @ 15:39:50
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Marre

Men asså jag älskar våra bästa år, de är ju så bra hahha, så jävla nörd jag är =)



du få komma hit sis så får vi ta en lång promenad i skogen med Leya =)



Kyss

2008-10-16 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback