Footloose.....

Fan va underbar Kevin B va ikväll då, man blev så glad när man såg han och vilken energi han hade, han får absolut inte åka ikväll. Robin tyckte jga också om, han va jätte bra. Lars däremot gjorde inte så bra ifrån sig ikväll, han sjönk lite på min lista faktiskt. Å den där lilla Johan, asså seriöst. Han ser ju inte ut att vara mer än 12 ½ ju. Det förvånar mig inte om han skulle vinna hela Idol, då ska jag aldrig mer titta isf. Aja...hehe nog om Idol.

Idag har jag vart duktig å både städat mitt rum och tränat. Jaa...jag måste berätta varje gång jag har tränat haha, för alltid när jag läser andras bloggar och dom berättar att dom har vart så duktiga å tränat och inte jag har gjort det så får jag alltid så dåligt samvete, så då måste jag berätta de. Någon annan som kanske får dåligt samvete nu?! hehe =D

Har tänkt nu fram och tillbaka om hur jag ska göra mitt med mitt hår?! Vill ju så gärna att de ska va lite mer blont, speciellt i underhåret där det fortfarande typ är ljusbrunt. Men de är många som har sagt att jag är jätte fin i håret nu så jag kanske borde lita på dom å låta mitt hår vara så de kanske blir fint nångång. Funderar på att göra mer slingor sen till sommaren istället. Det låter bättre va?!

Imorgon ska jag träffa den här tösen Alexandra och äta lunch. Har inte träffat henne på evigheter å de är helt mitt fel, jag har vart en jätte dålig kompis som aldrig haft tid. Skäms på mig. Det ska inte hända nå mer.



Å så håller vi alla tummarna för att inte Kevin åker ikväll :P

<3

Kommentarer
Postat av: Party Queen

DISSA INTE JOHAN!!!

Jag håller ju tummar & tår för den

UNDERBARA-MUSIKALISKA-ROCKANDE & Sockersöta lilla snutte-plutten!!!

Hoppas han vinner!

16 & redan sååå musikalisk!



Jaja...smaken e som röven ;o) & tur e väl d ;o)



Hoppas allt e bra me dej min lilla snutta!

Va ju år & dar sen jööö! :o(



Call me if u need me...

Day or Night...

I'm ALWAYS there 4 u!



Älskar dej Lillis! puss & kram

Postat av: Alexandra

nå gullis:) de va trevligt att ses igår iaf, synf att du e så baaakis idag så att du inte kan följa me till stochlm :( hihi, fyllis, men vi ses nån dag, pusspådej <3

2008-10-04 @ 14:57:26
URL: http://alexsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback