Hi! my name is Najkläs

Jaha, jaha.....då va helgen över igen! De har vart en väldigt rolig helg och jag är ledsen för att den är slut. jag önskar att jag kunde spola tillbaka allt så man får uppleva det en gång till. Det blev 2 spontana utgångar för mig å Josse. Fredagen toppade allt. Vi förkrökade hemma hos Anton, sen bar det vidare till Flamingo och till sist hamna vi inne på 550. jag kan säga att det blev en överdos av alkohol både för mig å Josse. Jag gick typ runt för mih själv där inne, sa säkert konstiga saker till folk som jag inte alls har något minne utav och bara hade jordens roligaste kväll.

Aa, sen var det ju dagen efter då när jag skulle vakna. Herregud vad jag mådde dåligt, de va helt omöjligt för migg att komma upp ur sängen, allt bara snurrade och jag va skakis i hela kroppen. när jag tittade mig själv i spegeln så jag ut som nåt från yttre rymden ungefär. De ända jag tänkte då var att bara försöka överleva den här dagen. När jag nämnde innan att jag ville uppleva allt igen så menar jag inte dom timmarna på lördagsmorgonen, dom hoppar jag gärna över. men till slut iaf så hoppade jag in i duschen, fixade mig å tog bussen ner till stan för att möta upp josse å äta middag på tratten. Sen vidare hem till henne för att återigen börja dricka efter många om och men. Den här gången hamande vi på Olerays, inte lika roligt som på 550, men asbolit helt okej, vi ville verkligen inte gå hem när klockan slog 2 och dom stängde. Så vi bestämde oss för att gå på "efterfest" hos Anton där vi satt på golvet och åt nudlar. men när klockan började närma sig 4 och anton hade deckat så tog vi en taxi hem till josse istället och sov där.


De va lite kortfattat om min helg, nu är jag vldigt sliten och ska ligga i sängen hela dagen ocg titta på alla bra serier. vet att mitt inlägg i vart så bra, men jag har inge ork att skriva de bra nu iaf så de får bli såhär.


       
           

Kiss on the lips!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback