Måndag

tjena hallå

Ligger i min säng just nu och tittar på Idol och håller på att frysa ihjäl. Ska ta ett bad varmt å skönt bad sen när idol är slut.

idag åkte jag ner på stan och träffade min vän Josefine. Vi lunchade på Nancys och gick runt i affärer och tittade. Jag beklagade mig mest hela tiden över att jag är fattig och inte har några pengar. Sen blev det jobb mellan 16-19.

Haha onödigt inlägg, är så kall om mina fingrar nu så jag orkar inte skriva nåt mer idag!

Ciao

Btw så ligger de en sockerkaka i kylen som mamma har bakat, å den får ju inte jag äta eftersom jag ska bli smal nu. Fatta va frustrerande de är för mig varje gång jag öppnar kylskåpet.

Aa där fick vi med ett dagens I-lansprobelem också =)


Kommentarer
Postat av: :)

Ge mig, jag ska inte bli smal!

2008-09-30 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback