Onsdag


Idag har det varit en riktigt tråkig dag. Kunde absolut inte somna igår, sist jag tittade på klockan inatt var den halv 4 på morgonen, sen när jag till slut somnade bestämde sig mina grannar för att borra klockan 9 på morgonen. Okej, det är inte så jätte tidigt men för mig som inte hade sovit så många timmar då fick tok ryck och ringde till mamma å klagade som vanligt hehe =)

Tänkte att jag skulle åka å träna idag också, men eftersom att jag inte skulle få skjuts hem så orkade jag aldrig ta mig dit, latmask som man är. Det fick bli en promenad med mamma istället när hon kom hem. Nu ska jag nog ställa mig och laga lite mat, sen väntar ju mina program på mig efter det hihi =D

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback