090414

Idag såg jag ett hus i Pershagen som jag aldrig har sett förr.
Fatta att jag bott här 22 år å aldrig sett det huset, jätte konstigt verkligen.

Nu ska jag snart åka å träna på friskis. De va jätte länge sen jag var där på ett pass. Det har bara blivit promenader nu på senaste bara för att de har vart så fint väder. Men nu ska jag minsan dit å träna. Synd bara att Josse har flyttat ifrån mig så jag inte har nån att träna med längre =(

Ikväll är det dubbelavsnitt av Desperate. Lycka säger jag bara =D


Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Va?? Ett Hus man aldrig sett??

Shit va skadat!! Å va nyfiken jag blir!



Sitter här & tänker att jag nog

borde skaffa ett kort...

jag får bli Jossans ersättare! Hahaha!

Är jätte sugen på å börja träna...

ska kolla va min ekonomi säger!

Alltid bra att va 2...

så den ena kan sparka den andre i Arslet

när slöheten sätter in !!



Jaa ikväll är det LYCKA!!

Det är vi värda efter att den där jäkla Sporten tog över vårt kära DH !!



Massa kramar från din Fan Club ;o)





Postat av: Mimmi

Trevligt för dig att du får se på Desperate. Du får ju gärna berätta för mig vad som hänt. Här hemma blir det fotboll :P (Men han ville så gärna se på matchen så såklart han ska få det :D)

Puss

2009-04-14 @ 21:35:48
Postat av: Carla

Alltså går det ens att ha missat ett hus i p-hagen efter alla dessa år? Kram

2009-04-14 @ 23:55:06
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Marre

Det finns ju ett stort vitt hus där brevid tempo som alltis har stått där. Sen finns det tydligen ett annat stort vitt tegelhus längre upp på kullen som jag aldrig hars ett förut hahaha :P

2009-04-15 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback