090422

Idag har jag vart å klippt mig på stan.
Tog bort det värsta av mitt sönderblekta hår, hela 5 cm vart det hehe.
Så nu ser jag ut såhär i håret, a la Nicole Richie



Nu ska jag ta arslet ur vagnen och städa mitt rum. Sen kanske jag ska börja på en ny bok tänkte jag :).
Tycker inte om att börja på nya böcker, det är alltid så segt å läsa då. Roligare sen när man har kommit in i den och inte kan sluta läsa =)

Jätte sugen på bio är jag också. Någon som har bil och vill gå på bio ikväll kanske??



Kommentarer
Postat av: Carla

Läs Karin Alvtegen, dom är så sjukt bra att du inte kommer kunna lägga ner boken förrän den är slut, och dom börjar inte ens segt!

Kram!

Postat av: Marre

Tack för tipset gumman =)

2009-04-22 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback