....


Åh vad arg jag blir på min dator. Jag försöker ladda ner en äldre version av msn för på den här nya så kan man ju inte skicka delade filer, vilket suger hårt.  Men för att kunna ladda ner det så måste jag gå in på kontrollpanelen och avinstallera mitt nya msn som jag har på datorn nu säger dom. Mmm å det är ju jätte lätt att göra när inte ens msn finns med där så att de går att avinstallera. Asså jag blir såååå arg när ingenting funkar som det ska.

Kan nån snäll själ berätta för mig hur man tar bort msn???








Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Jag lyckades inte heller !!

Grrrr !

& skickar vi med mail så blir d ju nästan

1 Mail per Bild!! = 50:11 Mail !

Hrmmm...

Jaa...Datorer e inte roliga ibland asså !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback