Santa Claus is coming to town

Sådär då va julen över, vilket jag tycker är ganska skönt måste jag erkänna :P Har aldrig vart ett större fan av julafton. De är verkligen den längsta dan på hela året hehe. Däremot älskar jag allt runt omkring; snön, julmusiken, all julbelysning, maten osv...

Har så länge jag kan minnas vaknat upp varje julafton å vart på jordens sämsta humör, vill inte gå upp, vill absolut inte träffa någon och vill helst bara somna om tills de är nästa dag. Varför kan man ju fråga sig?? Ingen aning blir mitt svar då. De vart väl inte bättre efter allt som hände med pappa heller. Julen 2004 spenderade jag på huddinge sjukhus med mina syskon och våran sjuka far. Sen satt jag på tågstationen själv i 2 timmar för att alla tågen blev inställda. Jag överdriver inte när jag säger att de inte var en endaste människa där förutom jag och min kära mp3 som jag hade fått i julklapp.



Här kommer lite bilder från idag













Kommentarer
Postat av: Nathalie

God jul :)

Du får hälsa alla därhemma!

Postat av: Anonym

De ska jag göra =) God jul till dig med =)

2009-12-25 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback