090202

Jaa, då var det Februari då=) Månaden då man får äta massa semlor. Underbart!!!
I helgen åkte jag, Josse och Annie ner till Norrköping för att hälsa på My. Hon bjöd på jätte goda drinkar och en lax-spenat paj till middag. Hur gott som helst=) De blev utgång på trappan där öl och cider kostar 20 kr. Lovley!! De blev en ganska tidig hemgång men en rejäl bakfylla för oss alla 4. Vi kämpade oss bort till Konsum för att köpa frukost, å frukost blev de kan jag säga haha. Vi alla köpte en varsin stor baguette med skagenröra till. Sen köpte vi en varsin 2 liters fanta och massa godis, såååå gott!!! Sen kröp vi ner i soffan å sängen å tittade på jalla jalla och The butterfly effect.

Tack Mysan för allt ♥



Jag älskar oss hahaha =)

Idag har jag vart på jobbintervju och ätit lunch med Alexandra, jätte mysigt =) Nu ska jag snart iväg och träna med Josse på Frille. Ha en bra kväll




Kommentarer
Postat av: hahahahhah

hahaha eliten at its finest. ååååh så cooolt jag önskar att jag var som ni hahahahahahaahahahahahahah

2009-02-02 @ 20:58:37
Postat av: Mlan

Jag älskar er ocksa!!!, skagen baugetten lät inte helt fel, inte fantan o godiset heller. Vill ha bakis dag me er nuuu!!!!!

2009-02-03 @ 02:43:20
Postat av: Princess Leya I



BEAUTIFUL GIRLS!!

Ni måste ju ha fått hur mycket

uppvaktning som helst!!

Låter som d vart en lyckad resa!



Massa Pussar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback